tuhan.. kuatkan aku..

assalamualaikum..
short entries di pagi hari..

kenapa perasaan cemburu harus ada??? sriusly i hate that sbb kalau aku cemburu, habis dunia tunggang terbalik.. because what?? aku ni temper sikit.. 
sometimes the prob yang jadi tu sikit jer, tak besar mana pun.. tapi dah sampai kucar kacir..

cemburu tu bukan lahh bermaksud cemburu in love.. maybe cemburu with friends.. maklumlahh diorang kan bebudak top.. kita ni apa lah sangat nak bandingkan dengan depa...

kadang-kadang ego.. tapi aku pelik sebab aku ego with certain person jer.. berkeras sampai tak mau kalah lansung.. kadang-kadang tu aku sampai takde ego lansung sampai sanggup jadi hamba abdi tunggu 4 5 taon pun boleh.. bodoh giler kann???

Allah.. i need to berterima kasih sbb Dia dah bagi yang terbaik buatku.. aku nak dia menjadi yang halal buatku.. 
buangkan segala perasaan terhadap orang lain.. focus on the budak comot only. hope i can do this forever and ever.. 

budak comot..!!!
jangan nakal-nakal, take care of yourself and my heart dear.. i love you and hope it will berkekalan until jannah. 
only you my harapan.. i always need you..

awak, yang ada di minda saya.. 
nyah kau jauh-jauh..!! i hate you...!! please dont make the other person jadi mangsa macam aku.. dengar nasihat your mama.. you re still young and your mama only have you.. only you her son..  be matang okay..!!! 

(my son u re still young...what u need in yr life is to fulfill yr dreams n mind...please put away the unnecessary things behind first...I hope u understand what i mean)


No comments: