blog berwajah baru

assalamualaikum...

lamanya tak menjengah encik blog nie.. now sekali singgah kasi baju baru terus.. header pun baru.. design sendiri u know..

bertemakan hitam pink.. I LOIKKKEEE.. hehe gediks

entah napa macam terasa nak buat something yang black-black gitu tp wajib ada PINK..!
ditekankan sekali lagi ya.. wajib ada warna pink..
feveret tu..

malam-malam buta dating dengan blog nie.. jangan jeles ya encik comot.. tu laa sape suruh g main futsal..
pastu balik ngadu la sakit lutut laa.. dah tak boleh nak lari bagai..

hari tu aku ada pergi Star Parade.. pastu nampak satu banner..
PERTANDINGAN TARIAN GANGNAM STYLE..

ni la star parade.. kat dalamnye laa..


aku punya excited, seriusly gila exited nak mampus nak tengok bebudak kedah menari depan mata aku..
siap charge camera penuh-penuh nak record.. memang semangat tersangat lah..
so petang tadi a.k.a jumaat 28 disember 2012..
masa sampai tu tengok ramai giler.. parking kereta pun memang penuh laa.. dalam kepala aku ni aku fikir mungkin orang ramai-ramai datang nak tengok tarian alah tu le kot..

masok-masok je, takde pun dengar-dengar lagu gangnam style.. ruang legar kat bawah tu penuh dengan barang-barang sekolah semua.. pastu budak comot kata kat atas maybe sebab kat atas pun ada jugak ruang legar.. tapi aku macam tak yakin jer.. sebab takde lagu gangnam.. pelik dah nie..

naik dah sampai atas.. sungguh.. memang kosong jer ruang legar tu.. alangkah kecewanya.. haha
budak comot kata penat je datang sini, last-last takde apa pun..

budak comot tanya nak gi mana pulak? balik ke?
alang-alang dah keluar, aku ajak dia gi lepak-lepak kat jubli emas.. takde kerje memang sini la port terbaik..
ramai sangat kot orang masa sampai tadi.. siap ada 2biji bas.. yang satu tu bas UMP.. yang satu lagi tah la aku tak nampak sebab lindung..

kat taman jubli emas nie, dulu masa mula-mula buka boleh pergi malam tapi sekarang sampai jam 8 je.. tak tau plak nape.. dulu aku pernah datang dengan family, malam laa.. yang dekat tugu keris tu diorang buat macam air pancut then ada lagu and lampu-lampu.. air tu akan keluar ikut lagu yang dipasang tu laa.. orang panggil 'dancing water'. serius best lepak malam-malam.. cantik plak tuu..


ciplak google.. maap ye.. gambo yang aku snap semua dah hilang
kalau siang-siang memang takde la nak tengok semua tu.. just ada tasik, bagi ikan makan pastu orang joging-joging je..







No comments: