happy birthday to me..!!

assalamualaikum..!!

berhabuk dah blog aku ni.. tak sempat sangat-sangat. coeyy ea sweetheart.. tak sempat nek jengah-jengah pun.. 
cian dia kann..

happy birthday to me..!!! bukan hari ni.. semalam.. 12.01..dah tua dahh.. tak boleh la nk gedik-gedik macam budak-budak lagi dah.. pastu dah tua bangka nie takde sapa nak hulur-hulur hadiah dah sebab makin besar ofkos la hadiah makin besar..

but my mum buy me CAKE...!! terharunya.. thanks mom.. love you..!

nyummyyyyy..
masa tu pulak kat rumah kazen-kazen aku yang kecik-kecik tu semua ada. buka-buka jer kotak kek, terus hilang yang bunga-bunga atas kek tu.. nasib baik sempat snap jugak.. tu pun ceri tu dah kene curi satu.. haha..

apa-apa pun, aku harap semoga aku akan jadi lebih baik, dan lebih segala-galanya lahh dari sekarang. aminnn... tapi bukan bermakna aku tak baik sekarang ni.. 

terbaru before g kelas..
done for today.. lain hari update lg.. nak pi makan sebab sangat lapar.. 

BABAI..!

No comments: