permualaan 2013

assalamualaikumm.. tahun baru, azam baru, segala-galanya perkara baru.. buang yang keruh ambil yang jernih.. 
*ohh betapa skemanya

dah start sem baru, tersangat-sangat sibuk, nak hapdett blog ni pun macam malas.. tersangat-sangat malas.. 
bangun pagi pergi kelas macam biasa, balik makan tidur.. petang plak pergi kelas lagi, tido dalam kelas, balik kelas, sambung tido lagi.. and macam tu la tiap hari.. terutama hari selasa.. pack sangat-sangat jadual.. nak rest solat pun macam tak sempat..

hari tu masuk kelas prof sanusi, subjek fiqh muamalat.. dia lecturer luar, so speaking direct.. tapi boleh faham english dia, tak tinggi sangat dia guna.. diorang cakap kalau dia ajar degree memang dia guna bahasa tinggi laa..
tak mengantuk sangat dia ajar tapi kalau mai time ngantuk tuu, habis kertas-kertas yang ada aku akan conteng.. lukis macam-macam penuh satu kertas.. 

ni dia haa prof sanusi


that night plak ada meeting dengan ajk perkhemahan bulan sabit merah.. aku ni bukan ajk, aku ni mantan ajk je.. lecturer panggil kami-kami yang dah berpengalaman ni tolong diorang buat program.. 

pengarah turun meeting pakai kain pelikat je, sempoi..



budak comot pun ada jugak..!!!
diorang senang, buat keje orang suap semua.. kitorang dulu penat perah otak nak buat paper work.. aku siap tension maki-maki semua orang.. 

tapi last-last dapat juga duit untuk program tu.. kitorang tak payah hulur 1sen pun.. alhamdulillah.. tak rugi titk peluh aku.. haha..

nota kaki: tak sabar nak menyemak kat kem diorang.. nak buli cukup-cukup

No comments: