17 ramadhan 1434

alhamdulillah hari ni dah 17 ramadhan.. ramadhan akan meninggalkan kita.. tak tau la tahun depan sempat ke tak bertemu lagi.. 
*sedih pulak

alhamdulillah hari ni dapat berbuka dengan rezeki yang ada.. 


puding karamel gitu... tapi makan dah nak habih baru teringin nak ambik gambaq. pesyen dah perangai.. 
hari ni makan 2 orang alhamdulillah rm8 je.. kemarin aku makan sorang sampai rm11.. gilo gak kayap + botak la tiap hari cenni..

semalam dengaq depa-depa main game yang dulu masa zaman sekolah aku pun layan gak.. 
alaaa game yang bg hruf, pastu kena cari nama orang, nama buah, benda yang start dari huruf yang dah bagi tu laa..
yang aku tak tahan aku terdengar, kena cari huruf A. mai kat bahagian binatang tetiba ada yang tulis Alien.. haha.. *alien tu menatang kaa??*

aku duk mamai-mamai nak tidoq tu pun buleh sedaq tergelak.. 

ok babai.. *saja nak break mengejut, duk nampak buah naga dalam peti ais.. 

No comments: