merapu meraban di pagi jumaat

hari ni sambung lagi meneroka coding-coding blog skin neh.. bila nak terer tataw..
ok sebenaq-benaqnya base cod aku dapat dari blog anis, betol la kot nama dia.. 
but aku tak inform lg kat dia yang aku hambek benda alah nih.. muahahaha.. 
jap g ler aku g ketok pintu umah dia bagi salam semua okey bebeh?

dengan perut yang tersangat sakit, then pakcik kt luar tu dah buat simen.. terpikir lak, cane la aku nak kluaq jap g hoh?? simen tu kan lembut2 bak sutera lagi. pintu blakang la gamaknye.. hah gasak lahhh asalkan aku boleh keluar.. kalau duk dalam rumah ni terperap dalam bilik ngadap laptop. tu le keje haku hari-hari. 
tah berapa mini sangat la lappy aku rehat.. cian cayang cayang ucuk mama ni lahai.. *ok gedik sikit

nak buat cane kan, ni je la kawan aku dunia akhirat.. err.. tipu je, kawan aku saat aku bosan ada lah kot.. 
............

terstop lak kat ayat atas nih.. lepas 2 3 4 jam bru aku continue taip menaip.. haishhh.. pebenda yang aku buat ntoh ler sampai boleh pulah ter'paused' tulis entry.. 
mokcik nyanyok dah nakk..

haha, g sembang-sembang dgn pakcik tuan rumah yang tengah bancuh simen kat luor tu, nampak pulak jiran depan rumah yang selama ni biar je kosong rumah tu. datang mengemas ngemas kot. beli rumah besar besar tapi biar kosong.. lahai rugi kot.. sewakan kat orang pun ok apa kan.. masuk jugak duitnye goyang kaki je pun.


tu simen tu lembut lagi u'ollssss.. acene la aku nak keluar.. pakcik ni plak buat kejenye tak reti nak simpan barang.. main parking je kereta tayar satu tu kat depan tu.. lahai semak pulak mata ni memandang.. 

okbabai..
*suka gila stop mengejut*

No comments: