satu persatu


hari-hari yang spoil penuh dengan semangat untuk jatuh.
melayang...
merenung kedepan entah apa akan berlaku
mampukah aku
satu persatu

dia.. si tunangan
baru kukenal
baru ku selongkar
itu dan ini
satu persatu terlihat
satu persatu juga berawangan di fikiran
mampukah aku
bolehkah dia

aku...
memohon kekuatan
memohon perlindungan
memohon waktu
memohon tenaga
bantu aku...
bolehkah???
dua jiwa yang berbeza kurasa

saat itu masih baru
tiada sebarang titik
tiada sebarang kata
yang aku tahu
hanya aku perlu pergi
jauh
hanya ini jalannya...

yaaa..!!! si pencemar ini harus pergi
tidak akan ada suara
gelap
sunyi


mereka...
maaf untuk semuanya..
terima kasih untuk semuanya..

mereka-mereka..
teguran untuk kebaikan
hanya menjentik
tapi laungan seperti di bom
maaf andai aku terlalu kasar
percakapan tidak berlapik
tapi ini aku
sekali lagi maaf
bencilah aku
tidak akan aku hiraukan

terima kasih.. serabut jiwa
perempuan gila itu aku

1 comment:

Anonymous said...

Perempuan gila ITU persis diriku suatu ketika dahulu..ingin pergi jauh..jauh dari segala-galanya yg menyumbat Dan menusuk kalbu..