long time no see..

assalamualaikum... sape kat dalam, saya kat luar nie..

ko tanya sape kat dalam?? ofcos laa sawang lelabah bertemankan habuk dalam blog aku nie..
homaigod.. lama dah tak menjengah, nak kata busy tak sangat, tapi sekarang yang busy sbb lg 2 3 hari my first paper for final exam..
cepatnya masa berlalu.. xsempat nak kejip mata pun.. paham x apa itu kejip?? p tanya org kedah konpem taw..

alhamdulillah, jengah-jengah sini lepas selesai study.
*mana selesai pun, tak larat jaa.. hehe..
bukti yaa bahawasanya aku study..

td jenjalan then trnampak dena bahrin punya blog.. wahh bakal jadi ibu dahh.. seriusly tersangat cemburu.. nak jugaaakkkkkkkkk.. tp lambat lagi kot.. finishkn study dulu baru boleh gatai nak kawin kan kan budak comot kann???
*angguk cepat!! kalau tak aku sembelih..

burger sebijik depan mata hasil pau kat budak comot xmakan lagi.. dah pukul 1, makan lagi minah ni.. patut gemok..
*tak segemuk yang disangka yaa.. jangan dok pikiaq kehadapan sgt..

footnote: doa buat saya untuk exam yaa..!!! DOA TAU!!


No comments: