saat kita disakiti..

bila dah sayang someone tuu, yaa..! i'll love that person so much sampaikan i can stand with his perangai yang sangat-sangat ... err kalau orang lain tak tahu la boleh tahan ke tak macam mana aku bertahan sampai sekarang.

he always make me cry. always mencabar kesabaran aku, memaksa aku buat perkara yang aku tak suka, yang aku tak nak buat pun. if tak buat, he said aku tak sayang dia..
perlu ke macam tu untuk buktikan sayang aku.. sampai kan berhabis wang ringgit. 
bagi aku, sayang tu cukuplah sekadar hati ini yang berbicara. ini bukan hubungan yang halal untuk aku berlebihan. 
maaf.. aku sendiri masih mencari, dan masih tercari-cari erti cinta itu sendiri.. cintai pencipta is better daripada mencintai yang dicipta.. 
jujur, i wanna say that i love you. but dalam sayang tu, ada rasa marah, sakit hati, kecewa.
sedih bila fikirkan sesuatu yang bakal berakhir tanpa ada sebarang hasil. bertahun aku bersabar, dan kesabaran aku berakhir macamni.. 
maaf andai aku akan mengambil masa yang terlalu lama untuk keputusan itu. tapi itu memang kenyataan, kerana aku masih belum bersedia untuk perpisahan yang kau pinta.

bukan ini yang aku harapkan.. tapi aku akan terima dengan hati yang terbuka.. 


No comments: